Get Adobe Flash player

Tuesday, October 20, 2015

thumbnail

မႏၱေလးမွ ျမစ္ၾကီးနားသို႔ အျမန္လမ္း ဆက္ေဖာက္မည္၊

မႏၱေလးမွ ျမစ္ၾကီးနားသို႔ အျမန္လမ္း ဆက္ေဖာက္မည္၊ ရန္ကုန္မွ ျမစ္ၾကီးနားသို႔ ၁၂ နာရီအတြင္း အေရာက္သြားႏိုင္မည္

(ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းကဲ့သုိ ့မႏၱေလး-ျမစ္ၾကီးနားကုိ ဧရာ
၀တီျမစ္ႏွင့္အျပိဳင္ အေ၀းေျပးအျမန္လမ္းမၾကီးေဖာက္မည္)

ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းမၾကီးကဲ့သုိ ့မႏၱေလးမွ ျမစ္ၾကီးနားကုိ ဧရာ၀တီျမစ္ႏွင့္အျပိဳင္ အေ၀းေျပးအျမန္လမ္းမၾကီးတစ္ခု ေဖာက္လုပ္ရန္ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနက ျပင္ဆင္ေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

လက္ရွိတြင္ မႏၱေလး - ျမစ္ၾကီးနားလမ္းေဟာင္းက ရွိေနျပီးသားျဖစ္ ျပီးပုံမွန္အားျဖင့္ ၂၄ နာရီထက္မနည္းေမာင္းႏွင္ေနရေသာ အဆုိပါ ခရီးလမ္းပုိင္းကုိ အခ်ိန္ ထက္၀က္ေက်ာ္ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ရန္ ၀န္ၾကီးဌာန
က ျပင္ဆင္ေနျခင္းလည္းျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။ " Express Way အျမန္လမ္းသစ္တစ္ခုထပ္ေဖာက္ဖုိ ့ေပါ့၊ဒါကလည္းလမ္းအူေၾကာင္း
ကုိ ဧရာ၀တီျမစ္ၾကီးနဲ ့အျပိဳင္ေဖာက္ဖုိ ့ျပင္ဆင္ထားတယ္၊ ရန္ကုန္ - မႏၱေလး အျမန္လမ္းၾကီးလုိမ်ဳိးေပ့ါ " ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ၾကီး ဌာနမွ အျမဲတမ္းအတြင္း၀န္ ဦးေက်ာ္လင္းက ျပည္ျမန္မာသုိ ့ေျပာ သည္။

ယင္းအတြက္ အစုိးရကဘက္ဂ်က္လုံေလာက္မႈမရွိသျဖင့္ အာရွဖြံ ့ျဖိဳးမႈဘဏ္ ( ADB ) ကုိ တင္ျပအကူအညီေတာင္းခံထား
ေၾကာင္း ၄င္းကဆုိသည္။

" အသစ္ဆုိရင္ေတာ့ လမ္းအူေၾကာင္းက အေရးၾကီးပါတယ္၊ လမ္းေဟာင္းကို အဆင့္ျမင့္တင္ရင္လည္း ျဖစ္ 
ႏုိင္တာပဲ ။ ဒါေပမယ့္နည္းနည္းေတာ့ ခရီးေထာက္တယ္ " ဟု လမ္း တံတားေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းစု Asian Square Power မွ MD ေဒၚမီမီခင္ကသုံးသပ္ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္း
ၾကီးႏွင့္ပတ္သက္၍အမ်ားျပည္သူ၏ေ၀ဖန္မႈမ်ဳိးစုံရွိခဲ့သျဖင့္ေဆာက္
လုပ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနအေနျဖင့္ ယင္းကုိ သတိျပဳကာ ေ၀ဖန္မႈ နည္း
ႏုိင္သမွ်နည္းေအာင္ နည္းပညာပုိင္း အထူးဂရုျပဳရန္လုိေၾကာင္း ၄င္းက အၾကံျပဳေျပာၾကားသည္။

" ျဖစ္ႏုိင္ေျခကုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္
တုိ ့က ေလ့လာျပီးျပီ ၊ ဒါေတြကေရရွည္မွာ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ ့လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရးေတြ အေကာင္းဘက္ေရာက္လာေစဖုိ ့လုပ္တာပါ ၊ ေရရွည္မွာေတာ့ ေကာင္းသြားမွာပါ " ဟု ဦးေက်ာ္လင္းကဆုိသည္။

မႏၱေလးမွ ျမစ္ၾကီးနားသုိ ့တစ္ေျဖာင့္တည္းအားျဖင့္ ၄၈၈ မုိင္ရွိထား
ျပီး ရန္ကုန္မွ ျမစ္ၾကီးနားသုိ ့တစ္ေျဖာင့္တည္း ၉၂၀ မုိင္ ရွိေၾကာင္း သိရကာ ျမစ္ဆုံႏွင့္ ၂၅ မိုင္သာေ၀းေသာ ျမစ္ၾကီးနားသုိ ့ရန္ကုန္မွ ၂၄ နာရီအတြင္းအေရာက္သြားႏုိင္ေစေတာ့မည့္ အဆုိပါ စီမံကိန္းမွာ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ အနာဂတ္ကုန္သြယ္ေရးအပါအ၀င္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္
ေဒသဖံြ ့ျဖိဳးေရးမွာ အဆေပါင္းမ်ားစြာ ေကာင္းက်ဳိးရႏုိင္မည္ဟု သိရသည္။ ျမစ္ၾကီးနားမွ ႏွစ္စဥ္ ေက်ာက္မ်က္ရတနာမ်ဳိးစုံ ေဒၚလာ ႏွစ္ဘီလ်ံေက်ာ္ ျပည္ပသုိ ့ထြက္ရွိေနျပီး သစ္အပါအ၀င္ သဘာ၀ သယံဇာတမ်ဳိးစုံကုိ ျမစ္ၾကီးနားမွ တစ္ဆင့္ တစ္ႏုိင္ငံလုံးကုိ ယင္းလမ္းသစ္ၾကီးမွ ၂၄ နာရီအတြင္း ျမန္ဆန္စြာစီးဆင္းလာႏုိင္ေစမည္ 
ဟုလည္းသိရသည္။

" အန္တီကေတာ့ ဒီလမ္းသစ္နဲ ့ပတ္သက္ရင္ သေဘာက်တယ္၊ လမ္းအျပင္ လမ္းပုိင္းမွာပါတဲ့တံတားေတြကုိပါ
အရည္အေသြးပုိင္း အထူးသတိျပဳဖုိ ့ထပ္ျပီးေျပာခ်င္တယ္ " ဟု
ေဒၚမီမီခင္က သုံးသပ္ေျပာၾကားသည္။

အျမန္လမ္းေဖာက္လုပ္ေရးအတြက္ အစိုးရဘတ္ဂ်က္ကို အဓိကထားမည္ မဟုတ္ဘဲ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံသူမ်ားအား BOT ေပးအပ္၍ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္သည္။

Credit - Kyaw Myo Min

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Powered by Blogger.

Business

Find Us On Facebook

Social Networks

Featured Video

Breaking News

Sponsor

Flickr Images

Video Of Day

Featured Video

Popular Posts

Get Adobe Flash player