Get Adobe Flash player

Thursday, October 22, 2015

thumbnail

ဝဋ္လည္လိမ့္မယ္

<< အခ်ိန္ ၁မိနစ္စာေလး ေပးၿပီး ဖတ္ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္ >>

သမီး >…ေရာ့……အေမ ဒီမွာ ပုိက္ဆံ တသိန္း ………
(သူ႕ေျမးေလးနဲ႔ ကစားေနရာက အေမေမာ့ၾကည့္လာ
တယ္ဘာအတြက္လဲဆုိတဲ့ေမးခြန္းမ်ိဳးနဲ႔မ်က္လုံးေတြ)

အေမ>…ဘာလုပ္ဖုိ႕လဲ သမီး?………

သမီး >…အေမအိမ္ ကုိခဏခဏ မလာပါနဲ႔…သမီးးက
သူမ်ားအိမ္မွာလာေနရ တာေယာကၡမေတြ
အျမင္ၾကည္ေအာင္ေနရတယ္…

အေမ>…သမီးရယ္ အေမကပုိက္ဆံ လာေတာင္းတာ
မွမဟုတ္တာ အေမ့ေျမးေလးနဲ႔လဲ သမီးက
တစ္လေနလုိ႔ အိမ္တေခါက္မေရာက္ဘူး
အေမ့ေျမးေလးကုိလြမ္းလုိ႔ လာတာပါသမီး
ရယ္ သမီးအေဖကတားပါတယ္ အေမလဲ
နွစ္ပက္ေလာက္ေနမွတခါလာတာေလ သမီး
အေဖက လဲသူ႔သမီးနဲ႔ သူ႕ေျမးေလးကုိေတြ႕
ခ်င္ေနတာ ဒါေပမယ့္ သူမလုိက္ခ်င္လုိ႕
သမီးကုိလာလည္ဖုိ႔လဲေျပာလုိက္ပါတယ္္ကြယ္

သမီး >…သမီးသိပါတယ္ အေမတုိ႕ကုိလဲသမီးနွစ္လ
တခါေလာက္ လာတာပဲပုိက္ဆံလဲလာလာ
ေပးေနတာပဲ ကုိခုအေမျပန္ပါေတာ့သမီး
ေယာက္က်ားျပန္လာေတာ့မယ္ အေမ့ကုိ
ျမင္ရင္ သူအေမာမေျပပဲေနမယ္……………

အေမ>…(မ်က္ရည္ေတြဝဲ လ်က္အသံတုန္တုန္ေလး
နဲ႔ ေျပာလုိက္ပါတယ္)
အင္းပါသမီးရယ္ အေမေနာက္မလာေတာ့ပါ
ဘူး သမီးေတာ့လာလည္ပါေနာ္ အေမသြား
ေတာ့မယ္ ဖြားသြားေတာ့မယ္ေျမးလိမ္လိမ္
မာမာေနေနာ္……………………

ေျဖာင္းး……ေျဖာင္းး……ေျဖာင္းး…ေျဖာင္းးး……………
(လက္ခုပ္သံၾကားရာသားအမိနွစ္ေယာက္လုံးျပိဳင္တူ
လွည့္ၾကည့္ မိလုိက္ပါတယ္ ရွစ္နွစ္အရြယ္ကေလးမ
ေလးပါ ျပံဳးရယ္ပီးလက္ခုပ္တီးးေနတာေပါ့)

သမီး >…ဘာလုိ႔ လက္ခုပ္တီးးတာလဲ သမီးးေလး…

ေျမးး >…ေမေမ အုိင္တင္အရမ္းေကာင္းတာပဲ ဇာတ္
လမ္းေတြထဲက မင္းတမီးၾကေနရာပဲ မ်က္နွာ
ေတြ ေျပာေနတာေတြက အရမ္းမုိက္ရု္ိ႕ ဖြား
ေရာပဲ မ်က္ရည္ေလးေတြ ဝဲေနတာ ဇာတ္
လမ္းေတြ ထဲက မင္းတမီးရီးး လုိပဲမီးသေဘာ
က်လုိ႔ လက္ခုပ္တီးလုိက္တာ…………………

သမီး >…(က်မပါးစပ္ဟ မလုိ႔ပဲရွိေသးသမီးေလးက
ကုန္းထပီးး )

ေျမးး >…ေမေမ…ေမေမ ေမေမ့အုိိင္တင္မီးလုပ္ျပမယ္ 
မီးလုပ္တာ ေမေမ့လုိေကာင္းလားၾကည့္ေပး
ေနာ္ ………………
(သမီးေလးက စားပြဲေပၚက သူ႕အဖြားကုိေပးထားတဲ့
ပုိက္ဆံ ထုပ္ေလးကုိ ေကာက္ယူပီးက်မေရွ့ မွာက်မ
လုပ္သလုိ လုိက္လုပ္ျပပါတယ္ အေမ ပုိက္ဆံမယူ
သြားးးပါလားးးက်မစဥ္းစားေနတုန္း)

ေျမးး >…ေမေမ မီးမီး လုပ္တာ ေကာင္းလားဟင္?

သမီး >…(က်မ သမီးေလး မင္းသမီးလုပ္တာ ဝါသနာ
ပါတယ္ ထင္ပီး သမီးကုိ ေမးလုိက္ပါတယ္ )
အရမ္းေကာင္းတာပဲ ေမ့သမီးေလးကၾကီး
လာရင္ မင္းသမီးလုပ္မလုိ႔လား အရမ္းေတာ္
တာပဲ …………

ေျမးး >…မင္းတမီး လုပ္မုိ႔ ဟုတ္ပါဝူးးေမေမရဲ႕……

သမီး >…(က်မ အံ့ၾသသြားပါတယ္ သမီးေလးက
မင္းသမီးမလုပ္ခ်င္ပဲ ဘာလုိ႔ ဒါကုိ လုပ္ျပတာပါလိမ္ါ)

ေျမးး >…တမီးးၾကီးးလာလုိ႔ ေမေမ့ အရြယ္ေရာက္ရင္
ေမေမ ဖြားဖြားးကုိ ေျပာသလုိမ်ိဳးး မီးးမီးးက
ျပန္လုပ္ရမွာေလ အဲ့အခါက်ရင္ ေမေမ့လုိ
အုိင္တင္ေလးးကုိ ၾကိဳက္ရုိ႕မီးမီးကက်င့္ထား
ၾကည့္တာ ေမေမလဲ ဖြားဖြားလုိက်င့္ထားေနာ္
ဖြားဖြားမ်က္ရည္ေလးဝဲေနတဲ့အုိင္တင္အရမ္း
ေကာင္းတယ္ သိလား………………

သမီး >…(သမီး စကားေတြက်မ ဆက္နားမေထာင္ရဲ
ေတာ့ပါ က်မမွားးပီ က်မ ေမေမ့ကုိ ေစာ္ကားမိလုိက္
ပီ က်မကုိ သမီးေလး အခုလုိ ေျပာေတာ့ က်မ က်မ
ဒီေလာက္ ခံစားသြားရရင္ အေမ ……အေမ အေမေရ
က်မ သမီးကုိ သတိမရေတာ့ပါဘူးး က်မမ်က္ရည္
ေတြၾကားကေန အိမ္ထဲ ကေျပးထြက္သြားမိတယ္
က်မ က်မ အေမ့ေနာက္ကုိ လုိက္တာပါ ……)
က်မ အေမ့ကုိ ေတြ႕ပါပီ အေမ လုိ႔က်မအၾကယ္ၾကီး
လွမ္းေအာ္ လုိက္မိတယ္ အေမလွည့္ၾကည့္လာတယ္
က်မ အေမ့နားကုိေျပးသြားေတာ့ ဟင္! အေမ အေမ
ငုိေနတယ္ ဟင့္အင္း က်မမွားးပီ က်မအေမ့ေရွ့မွာ
ဒူးးေထာက္ လုိ႔လက္အုပ္ခ်ီလုိက္ပါတယ္……)

သမီး >…သမီးး…သမီးမွားပါတယ္ အေမရယ္ သမီးကုိ
ခြင့္လႊတ္ပါ အေမရယ္ သမီးအေမ့ကုိေစာ္
ကားမီပီ အေမ့ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတရားေတြ
ကုိေစာ္ကားးမီပီ သမီးကုိခြင့္လႊတ္ပါ အေမ
ရယ္ သမီးးအိမ္ကုိအားတုိင္းလာလည္ပါ့မယ္
အေမလဲ လာလည္ပါေနာ္ သမီးကုိ သမီးကုိ
ခြင့္ လႊတ္ပါ အေမရယ္ ……

အေမ>…ခြင့္လႊတ္ပါတယ္ သမီးးရယ္ ထပါသမီးကုိ
လူေတြ ၾကည့္ေနတယ္ ထထ ..

သမီး >…(အေမ က်မကုိ ဆြဲထူလုိက္တယ္ က်မမ်က္
ရည္ေတြကုိသုပ္ေပးတယ္ က်မလဲအေမ့မ်က္ရည္
ေတြကုိ သုပ္ေပးပီးအေမ့ကုိတအားဖက္လုိက္ပါတယ္)

တကယ္ေတာ့ မိဘဆုိတာ သက္ရွိဘုရား ဆုိတာ
က်မ သိလုိက္ပါ ပီ အေမရယ္..

ကဲသူငယ္ခ်င္းးတုိ႕ ေရအဲ့တာမ်ိဳးေတြတကယ္ရွိတယ္
ေနာ္ ဝဋ္ဆုိတာ လည္တက္တယ္ရွင့္ မိဘေတြကသာ
အပစ္မယူတာ ငရဲကမေနပါဘူးရွင္ တကယ္ေတာ့
မိဘဆုိတာ သူတုိ႕ထမင္းမစားရရင္ေနပါေစ သူတုိ႕
မဝရင္ ေနပါေစ သူတုိ႕အဝတ္ေကာင္းမဝတ္ရရင္ ေနပါေစ သူတုိ႔ ရဲ႕သားသမီးေလးေတြကုိက်ေတာ့
အမ်ားနဲ႔တန္းတူ ပူဆာသမွ်ျဖည့္ဆည္းေပးတဲ့သူ
ေတြပါ အဲ့ေတာ့ မိဘေတြကုိ ကုိယ္ခ်င္းစာပါ ကုိယ္
ကုိတုိင္ မိဘေနရာေရာက္ေရာက္ရင္ဆုိတဲ့ ခံစားခ်က္
ေလးေတြနဲ႕ ေပါ့ ရွင္ မိဘေက်းဇူးဆုိတာေျပာရင္
မကုန္ပါဘူးရွင္ ေက်းဇူးမဆက္ခ်င္ေနပါေက်းဇူးေတာ့
မကန္းးးၾကပါနဲ႔ ရွင္မိဘတုိ႔ရဲ႕ရင္ထဲမွာသိပ္ကုိ
ရင္နွင့္မဆံ့ ေအာင္ ခံစားရပါတယ္ရွင္………

Credit to .......‪#‎နုိင္သစၥာ‬

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Powered by Blogger.

Business

Find Us On Facebook

Social Networks

Featured Video

Breaking News

Sponsor

Flickr Images

Video Of Day

Featured Video

Popular Posts

Get Adobe Flash player